Predstavitev in testiranje prilagojenih e-koles
Dne 6.3.2024 in 7.3.2024 bomo izvajali predstavitve specialnih e-koles s katerimi lahko kolesari vsakdo. Predstavitev in test bo potekal na sejmu Dom na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani in sicer zunanji prostor št. 2. Vljudno vabljeni na predstavitev in testiranje specialnih e-koles!
Spletni naslov do dogodka – https://m.facebook.com/events/381275014653989
V sklopu projekta “Let’s all cycle!” oz. “Kolesarjenje za vse” namreč želimo prikazati, da lahko kolesari prav vsak in je vključen v kolesarstvo četudi ima kakšno bolezen, poškodbo, sindrom ali kaj drugega, kar bi sicer onemogočalo kolesarjenje (cerebralna paraliza, avtizem, downov sindrom, rehabilitacija, problemi z ravnotežjem, multipla skleroza, zmanjšanje kognitivnih sposobnosti, nefunkcionalnost ene ali več okončin, paraplegiki, tetraplegiki, odmiranje mišic, starost, slabovidnost in slepota, gluhota in naglušnost itd.).
Vsa e-kolesa boste lahko tudi preizkusili! – v primeru kakršnihkoli vprašanj pa smo kadarkoli na voljo na 041 610 268.
Posameznik lahko kolesari bodisi kot:
- Samostojni kolesar na triciklu;
- Aktivni kolesar sopotnik na klasičnem električnem tandemu ali paralelnemu tandemu; ali
- Pasivni kolesar sopotnik na posebnem kolesu, na katerega se lahko zapelje potnik skupaj z invalidskim vozičkom in ustrezno zavaruje ali pa na kolesu z integriranim invalidskim vozičkom ali pa rikša.
Na predstavitvi bo prisoten tudi specialist za prilagojena e-kolesa Nizozemec Huub Ressing.
Katera e-kolesa bodo na voljo za testirati?
- Paralelni tandem Fun2Go – Aktivni kolesar sopotnik
Paralelni tandem Fun2Go je namenjen za aktivne kolesarje sopotnike (starostnike, slepi in slabovidni, cerebralna paraliza, multipla skleroza, downov sindrom, avtizem, aspergerjev sindrom ter vse druge, ki lahko vrtijo pedala in morda potrebujejo varstvo s strani voznika). Voznik krmili, oba, tako voznik kot sopotnik, pa lahko vrtita pedala. Voznik in sopotnik imata dober pregled in se lahko med seboj dobro sporazumevata, saj sta sedeža drug poleg drugega. Okvir je oblikovan tako, da ni niti potrebno dvigniti nog, da bi se vsedli na sedež. Sedeže pa je mogoče enostavno nastaviti na želeno razdaljo z ročico.
Predstavitveni video:
2. VeloPlus – pasivno kolesarjenje z invalidskim vozičkom
Specialno e-kolo VeloPlus je zasnovano za prevoz osebe na invalidskem vozičku skupaj s samim vozičkom na sprednjem delu kolesa. Gre za pasivno kolesarjenje. Sopotniku se ni potrebno prestaviti iz invalidskega vozička na kolo. Enostavno se sopotnika skupaj z invalidskim vozičkom zapelje na rampo kolesa in se ga ustrezno, z varovalnimi pasovi zavaruje. Mogoče je tudi, opcijsko, montirati električni vitelj. To torej omogoča, da kolesar voznik namesto, da bi s svojo lastno močjo potiskal uporabnika invalidskega vozička, vključno z vozičkom, na in iz kolesa, to opravi z električnim vitljom.
Predstavitveni video:
3. Rickshaw Chat – pasivno kolesarjenje z rikšo
Rickshaw Chat je posebno e-kolo, ki je namenjeno transportiranju dveh potnikov na sprednjem delu kolesa seveda na izredno udobnih sedežih. gre za pasivno kolesarjenje in je ustrezno za starostnike in drugi, ki bi želeli kolesariti kot pasivni kolesarji sopotniki. Voznik kolesar lahko od zadaj nadzoruje sopotnika hkrati pa ima odličen pregled nad prometom. Sopotnika imata vrhunski razgled.
Predstavitveni video:
4. Easy Rider – samostojno kolesarjenje
Tricikel Easy Rider je edinstveni tricikel s komfortnim sedežem z naslonjalom in je namenjen odraslim osebam. Zaradi posebej prilagojenega okvirja je vstop nizek, težišče pa nižje. Velika prednost Easy Riderja tretje generacije pa je, da je izjemno enostaven za vožnjo, tudi če posameznik sploh še nikoli ni vozil tricikla. Easy Rider ima povsem prilagodljiv komforten sedež (naprej nazaj) z nastavljivo oporo za hrbet, oporo za spodnji del hrbta in dvignjenimi robovi ob straneh za boljše udobje sedenja in bočno oporo. To zagotavlja stabilen in varen občutek. Sedež je enostavno in lahkotno nastavljiv z ročico. Iz tricikla se popolnoma enostavno izstopi, saj ima nekoliko višji sedež. Pomik pedal naprej in vzmetenje v okvirju zagotavljata popolno udobje pri vožnji. Tricikel Easy Rider s sedežem je izjemno okreten saj ima le majhen obračalni krog. Easy Rider gre zlahka tudi skozi običajna vrata saj je njegova širina 78 cm.
Predstavitveni video:
5. Balance – samostojno kolesarjenje
Balance je udobno kolo z zelo nizkim vstopom (tj. Easy Entry) in unikatno oblikovanim okvirjem. Na njem boste vedno lahko postavili obe nogi na tla brez, da bi šli iz sedeža, hkrati pa lahko kolesarite s pravilno stegnjenimi nogami. Velika prednost Balance-a je edinstven ergonomsko oblikovan sedež. Zapestja, ramena in vrat so med kolesarjenjem praktično neobremenjeni. Ker je po sami geometriji kolesa okvir izoblikovan tako, da je sedež za pedali je izkoristek moči pri pedeliranju bistveno boljši kot pri običajnem kolesu. Zaradi nižjega težišča je kolesarjenje lažje, bolj stabilno in nasploh udobnejše. Van Raam Balance je tudi bistveno varnejše od običajnega saj vam ni treba vstajati in izstopati iz sedeža ob postanku.
Predstavitveni video:
Gospodarsko razstavišče d.o.o. za vstop na sejem zaračuna vstopnice – https://www.sejemdom.si/nacrtujte-obisk/vstopnice/ – od česar e-kolesar.si nima popolnoma ničesar. Družinsko podjetje e-kolesar.si je na sejmu razstavljalec, ki predstavlja in nudi brezplačne testne vožnje prilagojenih e-koles.
Predstavitev in testiranje prilagojenih e-koles, ki ga bomo izvajali je brezplačno.